Om oss

onsdag 4 maj 2011

Inskolningsdag 3

Min dag idag var mkt fika :)
Dök upp vid 9 på förskolan o Simon var överlycklig för de höll på med en grävmaskin precis utanför. Var lite förvånad faktiskt att han följde med in så lätt som han gjorde.
Simon började leka o jag bestämde lite planer om tider med ena fröken o sen slog jag mig ner i personalrummet med en kaffekopp o lite kakor o hängde där till strax innan 11 o kollade Facebook o sånt så fick fröknarna ha Simon själv (o de andra barnen då)
De hade gympa på schemat idag (är väl typ nått dansliknande eller nått tror jag) innan de sen gick ut o lekte. Så när det var dags åka hem behövdes ju bara byte av skodon o sen dra sig mot bilen för hemfärd.

Eftermiddagen/kvällen har vi firat Anna-Lena som fyller 19 år idag. Hipp hipp hurra!!

Inga kommentarer: