Om oss

onsdag 28 april 2010

Regn

Idag var det då inget bra väder. Tur att solskenet kommer efter regnet =).
Simon och jag var på en kortare regnpromenad vid 12-tiden.
Nu under eftermiddagen har vi njutit av ett skönt bad ihop. Simon plaskade som bara den. Han är extremt mammig och trött idag och vill bara vara i mitt knä hela tiden. Så idag har jag inte hunnit göra något annat än att ta hand om Simon och skriva det här blogginlägget.
Markus har fått köra idag med. Han skulle egentligen vara på kontoret, men chefen ringde han vid 5-tiden imorse och undrade om han kunde köra då två andra chaufförer blivit magsjuka.
Jag blev nyss bjuden till en kompis så det lutar nog åt att Simon och jag åker dit en sväng.
Nu blev Simon extrem tyst på övervåningen, så får kila upp och kolla vad han hittar på för bus...

1 kommentar:

Josefine sa...

Va fin bloggen har blivit!

Det låter riktigt mysigt med ett bad. Jag kan se hur han sitter där och plaskar med värsta leendet. =)

Om du känner att du inte fått mycket gjort kan jag trösta med att jag inte gjorde mycket mer och jag var ledig och frisk utan mammig bebis hela dagen. =)
KramKram