Om oss

fredag 23 april 2010

Epilepsi-information

Simon gillade deras gåstol..
Vi blev kvar till idag. Nu är vi dock hemma på permission.
Simon har nu fått en medicin mot kramperna.
Video EEG kommer vi göra inom de närmsta tre veckorna.
Jag fick en massa information om Epilepsi idag med. Simon var dock jättegrinig under tiden, så jag hade svårt att koncentrera mig på vad dem sa.
Det de hela tiden betonade var att Simon är en normal liten kille, och att man inte misstänker några missbildningar eller hjärnskador utan man tror att han har en krampsjukdom.
Vi ska tillbaks till NÄL på måndagen och om allt ser bra ut då, så blir vi utskrivna.

Här hemma är det sjukstuga. Båda mina pojkar har lyckats dra på sig magsjuka. Så de var nog glada att bli av med oss på NÄL. Hoppas verkligen att jag klarar mig undan det här.
Båda är på bättringsvägen nu. Simon har ätit små vällingmål under hela dagen som han har fått behålla utan problem. Och även Markus har börjat behålla maten =)

Inga kommentarer: