Om oss

måndag 11 oktober 2010

Då var det slut på vabbandet

Kände att det var dags för ett blogginlägg av mig igen.
Jag opererade min hand för 3 veckor sedan och operationen var mycket behagligare än den förra året. Även läkningsprocessen gick snabbare än med andra handen.
Pga operationen har Markus varit hemma i 3 veckor och vabbat. Det var jätteskönt att varar hemma hela familjen. Hade verkligen kunnat tänka mig att alltid ha det så. Men idag började Markus jobba igen. Jag har varit riktig bortskämd de senaste 3 veckorna, då jag fått sovmorgon varenda dag. Markus har gått upp med Simon och jag har kunnat ligga kvar och dra mig i sängen.
Som tur var, var Simon så slut efter Bröllopet igår, så han sov till klockan 08.00 imorse. Precis vad jag behövde =)
Bröllopet mellan min bror Manuel och Christiane var jättefin. Även lille Julian (deras son) blev döpt.

Idag har jag hunnit vara ute på en promenad i det underbara vädret med Simon. Har inga direkta planer för resten av dagen. Ev kanske tvätta en tvätt och städa lite. Men vi får se vad vi känner för.

Inga kommentarer: