Om oss

måndag 31 maj 2010

Måndag igen



Kortena här ovan visar Simons favoritsysselsättning just nu. Han testar verkligen hela tiden om han kan klara ställa sig upp mot olika saker...

Idag börjar en ny vecka ifall ni missat det.
Markus ska jobba från mån-sön vilket känns lagom kul...
Och Simon har börjat äta två gånger per natt igen. =( Känner mig inte alls positiv idag.
Igår på morsdag fick jag ett träningskort som present. Har pratat ett tag om att börja träna igen, men inte fått tummen ur. Men nu ska svetten lackas. Lite svårare att träna nu när man har barn, då jag måste fixa barnvakt och sånt, så kan inte träna lika spontant som jag gjorde innan.
Hoppas att träningen kan ge mig lite mer energi igen. För just nu är jag verkligen trött för det mesta. Skulle kunna lägga mig vid 7-tiden på kvällen. Men Markus kommer ofta hem då, och det känns inte så kul att vi inte ska träffas alls.


I lördags var vi på Stinas dop. Dopet var jättefint och Ingrid (Stinas mamma) Hade skrivit en låt till lilla Stina. Smörgåstårtan efteråt var hur god som helst, och Simon skötte sig bra hela tiden.

Igår var vi på Nuntorp och tittade på kossor och traktorer. Efter det åkte vi in till Uddevalla och Markus hjälpte Josefine och Henric med deras flytt. Jag var på lekplatsen i Margretgärdeparken med Simon så länge.


Idag hoppas jag att det blir varmt, så att vi kan inviga Simons pool. Han älskar att plaska. Så nu håller vi tummarna att vädret blir som SMHI sagt.

Inga kommentarer: