Om oss

tisdag 29 september 2009

FB

Eva-Maria har fått värsta skvatten o tror att jag är Facebook o Aftonbladet-beroende via mobilen för har loggat in en hel del både på sjukhuset o här hemma. Men det är ju rätt segt bara sitta o stirra på när Simon mjölkar ut bröstena på henne. O för att hålla någon form av koncentration eller motsvarande o inte helt sova hela tiden så är jag uppkopplad.
Men nu har jag inte kollat igår o inte heller idag för EM trodde inte jag skulle klara 2 dagar.
Får väl se vem av oss som har rätt =)

Nu ska vi åka o väga lillgrabben o se hur hans viktutveckling blivit sedan vi kom hem. Blir väl en promenad oxå i den sköna solen, men temperatur är väl knappast på topp. Var helvitt ute imorse på gräset av all frosten.

//Markus

1 kommentar:

Josefine sa...

"simon mjölkar ur bröstena på henne" =) Jag bara älskar denna meningen haha