Om oss

söndag 15 mars 2009

Noja?!?

Japp, då vart man ett år äldre. Någon noja? Nej, faktiskt inte.
Självklart kan man väl i vissa lägen önska sig tillbaka i tiden o tänka att tiden var enklare då. Fast det kaske man inte tyckte just för tillfället. O vissa tillfällen kan man verkligen önska att man hade kommit lite längre i livet o haft större erfarenhet/kunskap med sig i bagaget.

Men men, ni som nu tror att jag kommer få noja för att jag fyller 30 nästa år kan ju gå o hopp i en flod någonstans. Det blir inte så. Jag kommer säkert att känna mig gammal en o annan dag men över lag så känns det precis som det står i mitt cv "jag är 29 år ung"

I övrigt i helgen var Eva-Maria o jag med kören till Karlstad o sjöng ihop med 287 ytterligare sångare inför en fullsatt domkyrka. Det var verkligen jätteroligt. Gästartist för dagen var Gladys del Pilar. Jätteduktig sångerska o sade en massa bra saker om kristen tro mellan låtarna.

Nu blir det sova inför en ny jobbvecka.
Tjing Tjong!

//Markus

Inga kommentarer: