Om oss

tisdag 23 november 2010

Nya telefoner

Ja nu har vi slagit på stort. Numera äger både jag och Markus en iPhone 4. Håller på att lära mig telefonen och det kommer nog ta ett tag. Om någon har förslag på roliga och gratis apps får ni gärna meddela mig =)
Såhär ser iallafall den nya telefonen ut:


Den här veckan kommer nog vara ganska lugn. Har nästan inget inplanerad. Känns skönt. Förra veckan var det full rulle med en massa läkarbesök som både var planerade och oplanerade. Markus slutade med sin penicillin-kur idag och jag ska äta piller fram till lördagen. För visst hade jag en ordentlig bihåleinflammation. Fick tom skölja ena bihålan. Det var ingen trevlig upplevelse. Men nu mår jag mycket bättre.

Till helgen är det däremot lite mer inplanerad. På lördag ska vi till förlossningen för att prata igenom Simons förlossning så jag kan få lite klarhet i det. Och på söndag ska vi på Julbord med Markus jobb. Det ska bli trevligt.
Nu ska jag fortsätta "leka" med min telefon och vänta på att Markus nattat klart Simon.

Inga kommentarer: