Om oss

fredag 10 september 2010

Simon 1 år!

Måste bara slänga ihop ett snabbt inlägg såhär på kvällen.
Jag tänker skriva ner några tankar som jag tänkt på hela dagen idag.
Idag för ett år sedan föddes Simon. ca 5 veckor för tidigt. Han hade stora problem med andningen och läkarna kunde inte ge svar varför eller om han skulle bli frisk. Så idag för ett år sedan var det både den bästa och värsta dagen i mitt liv, då ingen kunde svara på om Simon kommer bli frisk eller ens överleva. Då trodde jag absolut inte att vi skulle få fira hans 1-årsdag!
Men efter några dagar piggnade som tur var på sig och slutade upp med sina hyss(att bara sluta andas några gånger per dag)
Jag är otrolig tacksam för att vår lille kille finns hos oss och ger oss så mycket glädje!

Vill också tacka alla som grattat, skickat kort och varit här med presenter!
Första gången hos mamma. Nästan 10 h gammal!

Inga kommentarer: