Om oss

måndag 15 mars 2010

30 bast

Japp, då var den här. Dagen då sifforna ändras o man ska försöka komma ihåg att börja med en 3a istället för en 2a. Men men, det gick ju rätt bra när man skulle börja skriva en 2a först oxå vad jag minns.

Semester idag iaf efter att ha varit föräldraledig i drygt 1,5 mån. Tänkt att jag ska börja jobba imorgon så det blir någon ordning på kontoret =))men det känns onekligen lite konstigt att börja igen)
Tänkte jag skulle götta till det o bjuda på nått mumsigt oxå imorn på jobbet, får väl se vad det blir.

Jag har inte planerat nått för dagen utan det får komma som det kommer. Om EM har planerat nått har hon gjort det bra iaf utan min vetskap.

PS. Haft mitt körtkort i 12 år idag. Bläddra gärna i en kalender o kolla vilken veckodag det var 15 mars 1998 *flinar*

Tjing tjong, Tång Fong, Ping Pong!!

3 kommentarer:

Unknown sa...

grattis!

Marianne sa...

Eh.... en söndag.... Grattis igen!

Malin sa...

Visst var dom häftiga?? :D Här köpte vi dom http://www.kejama.se/page002.aspx