Om oss

fredag 28 augusti 2009

Slutet av augusti

Ja, då var snart denna sommaren över. Blev väl ingen kanonsommar direkt, men heller inte det värsta man varit med om.
O för egen del så gjorde det mig inte så mkt eftersom jag ändå satt på kontoret förutom 2 veckor sem då det ändå var rätt bra väder trots alls.
Eva-Maria har kommenterat vädret flera gånger o tyckt att det härligt att det inte varit varmare då hennes mage rymt fler o fler kanelbullar =)
Om bara några veckor pluppar ungen ut o hela vår värld förändras. Ska bli jättespännande.

O eftersom det nu inte är så mkt annat att förbereda o göra osv så påbörjade "projekt ommöblering" här i förrgår. Flera av rummen i huset skall bytas med varandra, så numera sover vi på övervåningen. Har blivit jättemysigt efter en snabbare ommålning.
Välkommna att hjälpa till o bära o installera grejorna!

1 kommentar:

josefine sa...

Det var på tiden att det kom ett inlägg =) Började ju nästan likna min blogg.
"Pluppar" vet jag väl inte om det är det ordet jag skulle valt när det gäller barnafödsel.
Ska bli kul att komma och hälsa på er nu och se hur det ser ut efter ommöbleringen!